søndag 28. november 2010

Jeg har syndet

Mye planlegging til tross...1.Søndag i Advent kom uten at jeg hadde adventsstaken klar. En av de største syndene en interiørblogger kan begå. Til mitt forsvar har jeg en 6 uker gammel baby, og med sprengkulde ute blir det så lite farting som overhodet mulig.

Men Julefanatiker som jeg er la jeg hodet i bløt...jeg kunne da virkelig ikke starte "Juletiden" uten adventsstake! Så jeg tok på meg kreativitetbrillene mine og begynte å scanne leiligheten for mulige løsninger.
Jeg fant kritt, ei blomsterpotte, ris og 4 lys. Vips så hadde jeg en i allefall midlertidig løsning på problemet! Så får vi se om den får stå da...nå vet jeg ikke hvor brannsikkert det er med ris, så om den får stå ut adventstiden må nok den byttes ut med enten salt eller sand eller lignende.

Hvordan er det med dere? Har dere fått fram adventsstaken, hele julesulamitten eller er dere like sent ute som meg?

3 kommentarer:

  1. Hei på dæi!
    Hehe kan ikke klare å huske på alt vettu, og iallefall ikke med en liten baby i hus.
    Synes adventstaken din va kjæmpefin og kreativ:)
    I går tente vi lys i en hjæmmelaga stake:)
    ha en fin fin dag.
    kos dæi

    SvarSlett
  2. ;-))) Det finnes altids løsninger for de kreative ;-)

    Jeg har forresten en GIVE AWAY, som kanskje kan gjøre hverdagen litt mer smakfull? Se her: http://www.lekenhverdag.com/2010/11/give-away-med-tre-vinnere.html

    Hilsen Carina

    SvarSlett
  3. Kjempekul ide, du er visst aldri opprådd du ;)

    SvarSlett