mandag 22. november 2010

Julestemning

Hei alle sammen! Håper dere har hatt ei fin helg. Det har vi. Vi har kost oss masse inne i varmen med god mat og drikke og myke deilige klær i hele helgen. I dag har vi jobbet litt med butikken, satte opp et bilde til en Jule/vinterannonse og ble skikkelig i Julestemning. Har bestemt meg for å holde meg til neste helg, men da setter vi i gang med pynting, baking og julegaver. Jeg gleder meg!

Vil forresten tipse alle travle damer om en gruppe på Facebook som hjelper dere å sette i gang med Julerengjøringen. Jeg følgte med der i fjor og gjør det samme i år, selv om jeg må ta igjen litt etter barseltiden. Gruppen heter "Vi ordner til Jul" og du finner den her!

Nå skal vi ta kvelden her...I morgen får vi masse besøk av venner og  babyer. Det blir koselig!

Vinter- og Julestemning fra deerdarling.no

Ei lita ei som er fornøyd med å slappe av i mamma og pappas seng med verdens mykeste kosedress fra svenske Villervalla. De har blitt en stor favoritt her hjemme!

1 kommentar:

  1. Hei på dæi!
    For ei nyyydelig jente du har! Så beroliganes å se på en baby sove:)
    Herlige juleting du vise fram her.) ååå kor æi glede mæi til jul:)
    Klæm fra mæi til dæi

    SvarSlett