onsdag 1. desember 2010

Chestnuts roasting on an open fire..

Den tavlemalte kjøkkendøra har blitt pyntet med to vers fra "The Christmas song" og Julepynten er funnet fram. Endelig er vi i gang! Desverre så ser jeg at pynten fra i fjor ikke nødvendigvis passer like fint inn i år, så her må vi ut å handle så fort gradestokken kryper litt oppover. Noe kan man selvfølgelig også re-designe...jeg har noen ideer som skal settes til verks i løpet av uken. Kommer innlegg om dette senere. Jeg har tittet litt rundt etter Julepynt i dag og forelsket meg helt i noen av Julekulene fra Ahlens. Må definitivt innom der en tur!


                       
Vår egen butikk går også så det suser, det merkes at flere og flere velger å gjøre unna Julehandelen på nett. Vi pakker og pakker og sender i vei, mens lille prinsessa tålmodig sitter og smiler og ser på. Tusen takk til alle dere som har valgt å handle Julegaver hos oss! Håper dere og mottakere av gaver blir fornøyde!

1 kommentar:

  1. å så søte...skal følge med i uka som kommer,inspirasjon er akkurat hva jeg trengte nå.. vi tastes ;)

    SvarSlett