fredag 17. desember 2010

Oh no!

Det blir nå jul uansett hører jeg enkelte si, og godt er det for her har man blitt syk for 3. gang på bare noen uker. I dag skulle vi egentlig handle de siste julegavene og levere gaver under grana, men i stedet har dagen blitt tilbragt under teppet på sofaen. Jeg har virkelig kommet bakpå med juleforberedelser i år...jeg som er i permisjon og hadde lange lange lister med ting som skulle gjøres. Nå ser det ut at det blir pepperkaker fra Rema og en kjapp omgang med moppen i stedet... Enda godt vi skal til min mor på julaften!

Så her er det virkelig ingen ting å blogge om, men tenkte jeg skulle innom å ønske dere en god helg og å minne dere på jule give-awayen, er jo bare ei uke igjen nå! Klikk HER for å delta.

Helt til slutt skal dere få se et lite julebilde av mors stolthet. Fineste nissejenta mi, akkurat 2 mnd gammel. Mamma er så glad i deg!


3 kommentarer:

  1. Vakker julejente du har da:) god bedring til deg, det er riktig som du sier vet du: det blir jul likevel! :)

    SvarSlett
  2. Uff ja.. kjenner meg igjen. Har selv vært syk lenge nå, og julen får bli som den blir, tenker jeg. Så utrolig skjønn nissejente.
    God bedring!

    SvarSlett
  3. Jul blir det uansett.
    Kose deg masse med veslejenta.
    Hun er vidunderlig vakker!

    SvarSlett