onsdag 13. januar 2010

Lucky Girl!





Jeg lovte dere bilder av julegaver i kveld, men plutselig var det natt. Får ta mesteparten i morgen men jeg kan i alle fall vise dere litt før jeg hopper til køys!
På det første bildet ser dere Hula-damen som jeg så lenge har ønsket meg. Den fikk jeg av søsteren min Julie! Hun bor i USA for tiden og jeg fikk masse morsomme ting fra henne! Hun vet alltid hva jeg vil ha!
På det siste bildet ser dere verdens søteste postkasse fra Bruka. Den var så fin at den får henge inne! Tusen takk Berit!
Vespa-vesken fikk jeg av Rita som bor i London. Fikk utrolig masse morsomme gaver fra henne!

Så som dere ser så er jeg verdens heldigste med verdens snilleste venner! Poster flere bilder i morgen!

Natta!

1 kommentar:

  1. Heia søta<3 drit bra blogg du har: ) go on!!
    klemz fra vilde anine; )

    SvarSlett