fredag 11. desember 2009

Flinkest i klassen


Kalenderen viser 11. Desember og jeg er ferdig med julegavene! Det er ny rekord for meg som som regel stresser rundt på lille julaften. Nå kan jeg kose meg resten av tiden med å vaske, bake og lage julekonfekt. Perfekt! Jeg har allerede fått prøvd meg litt på julekonfekten. Har til nå laget marengs og fløtekarameller. I kveld skal jeg lage issjokolade.

Marengsen fikk jeg utrolig mye skryt for, men det er bloggen Gry`s Kjøkkenskriverier som skal ha æren for de. Fantastisk fin ide! Trykk på linken for oppskriften.

Nå skal jeg ta helgevasken før det blir X-Faktor og rødvin. Ha en fin helg folkens!

It`s only December 11th but I am already done with all the Christmas presents! Now I can enjoy myself the rest of the time with stress free housekeeping and cooking! Have a wonderful weekend everybody!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar