søndag 22. november 2009

Funday























Jeg har hatt ei hærlig uke med tur til London og juleplanlegging. London var fantastisk, men tiden strakk desverre ikke til denne gangen. Fikk heldigvis handlet litt julegaver og diverse småting til meg selv da. Neste gang blir det et lengre opphold og hotell i nærheten av Oxford Street... Brukte altfor mye tid på tuben.
Når jeg kom hjem tok julestemninga meg og helgen har blitt brukt til å skrive diverse lister og litt laging av julepynt. Jeg har aldri vært noen stor fan av julepynt, det har liksom aldri matchet min stil. Nå har leiligheten min forandret seg såpass mye og jeg tror faktisk at det kommer til å bli veldig koselig med julepynt i år. Gleder meg utrolig mye til jul!

This week has been so lovely. I spent some busy days in London. Sadly I didnt have enough time to go to all the stores I was planning to since we spent most of the time underground. Next time we will need a couple of more days! When I came home I started getting the Christmas spirit so I have been spending this weekend planning for Christmas. I am so exited for
Christmas this year!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar