mandag 9. november 2009

Bathroom makeover

Siden jeg leier leilighet er det ikke så mye jeg kan gjøre med badet. Da jeg flyttet inn var badet hvitt og kjedelig. Heldigvis var det ikke så mye som skulle til for å få forandring.
Jeg hengte opp bilder med gamle lp-cover i på veggene. Plasserte en rosa fluffy baderomsmatte på gulvet og pyntet opp med duftlys og vakre flakonger.
Plutselig hadde jeg fått et kjempekoselig og personlig bad hvor det var godt å tilbringe tid.

Her er noen flere tips for en makeover på badet:

-Invester i pene håndkler i matchende farger. Legg gjerne en stabel med pent brettede håndkler på en kommode. Dette gir en følelse av å være på hotell både for deg og gjestene dine.

-Kjøp et fint dusjforheng. I dag finnes det utrolig mange og velge mellom, og det skal ikke være så vanskelig å finne et som passer til din stil.

-Vakre kroker kan brukes til å henge smykker og dekorative poser på. Ta vare på poser som du synes er pene. De kan fungere utmerket til å skjule ting som dopapir, tamponger og andre lite lekre ting som man må ha på badet.

-La de peneste parfymene, såpene og sminken stå framme og bruk de som pynt.

-Tenn alltid duftlys når du får besøk av gjester.(Ikke glem å slukke de etterpå)

-Legg ut små luksuriøse prøver på parfymer, kremer og såper til gjestene når du har fest. Dette er noe mange vil sette pris på.





It only takes some small changes to give your bathroom some personal style.
Purchase some nice candles and towels and find a shower curtain that fits your personal style. Decorate with your finest perfume bottles and soaps. Voila!

1 kommentar:

  1. sv: ja det er alt for spesielt. og jeg må innrømme at jeg nok hadde syntes synd på fiskene også.

    SvarSlett